TURISME

Les Balears vendran el seu hivern a la World Travel Market de Londres

Enguany les Illes tindran un expositor independent del de Turespaña, fet que permetrà una major visibilitat de l'oferta illenca

La gastronomia, l'art, la natura o l'esport seran alguns dels reclams.
Ara Balears
06/11/2016
2 min

PalmaEn línia amb el que el vicepresident i conseller d'Innovació, Recerca i Turisme, Biel Barceló, va anunciar en la compareixença per explicar els pressupostos de 2017 de la seva àrea, les Illes Balears es presentaran a la fira de turisme World Travel Market (WTM), que se celebra a Londres, amb l'objectiu d'impulsar l'oferta turística hivernal en el mercat britànic.

Barceló i la presidenta del Govern, Francina Armengol, assistiran demà a la presentació de l'oferta turística illenca, que, a diferència d'altres anys, serà independent de Turespaña. Seran 300 metres quadrats d'expositor amb les activitats turístiques hivernals com a eix central.

Presentar l'oferta illenca en un espai separat del de Turespaña, a més, permetrà que l'expositor tingui una millor ubicació i, en consequència, que hi hagi una major visibilitat de la destinació al recinte firal londinenc.

Art, esport, gastronomia, natura...

Durant la mostra, s'anunciarà una nova publicació, editada per l'Agència de Turisme de les Illes Balears (ATB), que recull l'oferta permanent i els principals esdeveniments que es duen a terme a l'hivern. Se centra en la cultura, l'esport, el patrimoni i l'art, la gastronomia, la naturalesa i el senderisme, l'observació d'aus i les fires tradicionals.

El primer dia de la fira es divulgaran la campanya 'Essentially', de productes de luxe, i la xarxa de camins del Consell de Mallorca.

El dimarts es presentarà, a la premsa especialitzada, la celebració a Palma de la final de l'esdeveniment de referència en el ciclisme en pista, la 'Sèrie dels sis dies', el març de 2017.

També hi haurà una presentació específica del palau de congressos de Palma, que està previst que entri en funcionament el primer trimestre de l'any.

El mercat britànic és el segon més important per a les Balears: el 24,3% dels turistes que van arribar a les illes entre el gener i el setembre de 2016 eren d'origen britànic.

En el cas de l'illa de Menorca, els visitants britànics van representar el 35,6% del total de turistes que hi van fer cap durant els primers nou mesos de 2016, un 9,7% més que durant el mateix període de l'any anterior.

Enguany, els coexpositors seran IBACS Premium, Adramar Incoming Services Mallorca-Eivissa, Jumeirah Port Sóller Hotel & Spa i Rafa Nadal Sports Center.

L'expositor balear disposarà de tres mostradors d'atenció al públic diferenciats per a Mallorca, Menorca i Formentera, a més de dues sales de reunions i un espai de presentacions. Eivissa es mostra enguany en un espai propi.

stats