Consum adverteix als turistes que no tornin a pagar pel mateix servei
El Govern insta els hotelers afectats a reclamar via concurs de creditors
PalmaEl director general de Consum, Francesc Dalmau, ha advertit als turistes afectats pel tancament de Low Cost Travel que no han de tornar a pagar per un servei que ja han abonat i que els hotelers han de reclamar a l'empresa que ha fet fallida.
"Una persona que ha pagat per un servei no pot pagar dues vegades per la mateixa cosa. L'hoteler no ha de reclamar al consumidor, sinó a l'empresa i, en tot cas, el que ha de fer és apuntar-se a la llista de creditors", ha llançat "com a avís per a navegants" Dalmau.
El responsable de Consum també ha comentat que han arribat queixes al Govern a través de diferents correus electrònics, fins i tot a l'Institut d'Estudis Baleàrics, uns correus que s'han redirigit a Turisme.
"Els turistes no tenen motius per preocupar-se, han d'estar tranquils i gaudir de les Balears", ha sentenciat Dalmau.