TURISME
Balears17/11/2016

Els hotelers de Menorca volen promocionar a la resta d'Illes el turisme de caps de setmana i ponts

Ashome engegarà una campanya per omplir les places lliures que deixa l'Imserso amb el repte de potenciar els establiments que es mantenen oberts

Iván Martin
i Iván Martin

MaóL'Associació Hotelera de Menorca (Ashome) està a punt de tancar una campanya promocional a les Balears que pretén complementar el turisme de l'Imserso, que a partir del mes de febrer és el més important a l'illa. Es tracta d'una promoció que s'impulsarà mitjançant les xarxes socials i té com a objectiu aprofitar els establiments oberts, tant de costa com d'interior, per captar l'interès de més turistes amb ofertes especials de cap de setmana i ponts.

La gerent d'Ashome, Azucena Giménez, diu que "estam tancant aquesta iniciativa, que confiam que serà un èxit. Tenim clar que s'ha de potenciar el turisme en els mesos d'hivern i això és el que perseguim. Hem recopilat els establiments que continuen oberts per promocionar-los i que es vegin afavorits per aquest projecte propi". A més a més, la campanya se centrarà inicialment a les Balears, ja que Giménez assegura que "per començar volem provar l'experiència amb mallorquins i eivissencs. De tota manera, ens agradaria estendre la iniciativa a altres punts estratègics, sempre que les institucions públiques ens ajudin".

Cargando
No hay anuncios

D'altra banda, la gerent de la patronal hotelera menorquina recorda que el turisme de l'Imserso "és molt important per a la nostra illa i estam contents de la seva arribada. Per aquest motiu volem que vinguin acompanyants. El repte és completar els seients lliures amb els quals aterren a Menorca. Ja tenim un turisme assegurat a partir de febrer, però en volem més". Aquesta tipologia turística, segons Giménez, "té un poder adquisitiu mitjà-alt". Menys d'una desena d'establiments quedaran oberts en els primers mesos de l'any a l'illa per acollir els visitants sènior.