Els hotelers de Menorca volen promocionar a la resta d'Illes el turisme de caps de setmana i ponts
Ashome engegarà una campanya per omplir les places lliures que deixa l'Imserso amb el repte de potenciar els establiments que es mantenen oberts
MaóL'Associació Hotelera de Menorca (Ashome) està a punt de tancar una campanya promocional a les Balears que pretén complementar el turisme de l'Imserso, que a partir del mes de febrer és el més important a l'illa. Es tracta d'una promoció que s'impulsarà mitjançant les xarxes socials i té com a objectiu aprofitar els establiments oberts, tant de costa com d'interior, per captar l'interès de més turistes amb ofertes especials de cap de setmana i ponts.
La gerent d'Ashome, Azucena Giménez, diu que "estam tancant aquesta iniciativa, que confiam que serà un èxit. Tenim clar que s'ha de potenciar el turisme en els mesos d'hivern i això és el que perseguim. Hem recopilat els establiments que continuen oberts per promocionar-los i que es vegin afavorits per aquest projecte propi". A més a més, la campanya se centrarà inicialment a les Balears, ja que Giménez assegura que "per començar volem provar l'experiència amb mallorquins i eivissencs. De tota manera, ens agradaria estendre la iniciativa a altres punts estratègics, sempre que les institucions públiques ens ajudin".
D'altra banda, la gerent de la patronal hotelera menorquina recorda que el turisme de l'Imserso "és molt important per a la nostra illa i estam contents de la seva arribada. Per aquest motiu volem que vinguin acompanyants. El repte és completar els seients lliures amb els quals aterren a Menorca. Ja tenim un turisme assegurat a partir de febrer, però en volem més". Aquesta tipologia turística, segons Giménez, "té un poder adquisitiu mitjà-alt". Menys d'una desena d'establiments quedaran oberts en els primers mesos de l'any a l'illa per acollir els visitants sènior.