Balears28/12/2017

Mobilitat posa en marxa el nou servei WhatsApp del TIB

Els usuaris podran informar de desperfectes en les infraestructures i de problemes d’informació en parades i estacions

Ara Balears
i Ara Balears

PalmaLa Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat, a través del Consorci de Transports de Mallorca, posa a disposició de l’usuari del transport públic interurbà un nou canal de comunicació per millorar la qualitat del servei.

La comunicació per Whatsapp amb l'adreça telefònica 681 377 329 és una nova via que permet als usuaris informar de possibles desperfectes de la xarxa TIB i enviar-ne fotografies de manera immediata i sense cost.

Cargando
No hay anuncios

Els usuaris del bus, tren i metro que tinguin l’aplicació de WhatsApp al seu mòbil podran informar de danys en parades o estacions i de vehicles deteriorats. Així mateix, també es podran comunicar problemes d’informació com ara horaris inexactes a les parades de bus i a les estacions de tren i metro.

Les incidències es poden enviar durant les 24 hores dels 365 dies de l'any. Aquest servei no està pensat per a consultes o reclamacions i, per aquest motiu, no es respondran els missatges.

Cargando
No hay anuncios

A més, per a informació dels serveis de bus, tren i metro els usuaris tenen a la seva disposició el telèfon 971 17 77 77 i les webs www.tib.org i www.trensfm.com.