Balears31/07/2016

Polèmica a les xarxes per una cervesa mallorquina per a dones

Allau de crítiques per la publicitat suposadament sexista d'una cervesa artesanal. La companyia ho nega i qualifica la polèmica d'"absurda"

Jaume Vinyas
i Jaume Vinyas

Palma"Woman és la nostra cervesa rossa, amb baixa graduació alcohòlica (3,5%). D'estil pilsen, és una cervesa lleugera i refrescant, pensada per als amants de les cerveses molt suaus. Ideal per a prendre a qualsevol hora del dia. Per a tu, dona, que ets especial... Woman... La teva cervesa".

D'aquesta manera anuncia la companyia mallorquina Sargantana la cervesa Woman, una de les tres marques que ha posat al mercat. L'empresa, amb seu a Llucmajor, es va fundar a principis d'enguany i destaca la seva aposta per les cerveses "cent per cent naturals, amb aromes i sabors mediterranis que han capturat l'essència de la nostra illa". Dissabte van començar a rebre crítiques que s'han multiplicat arran d'un article de 'The Huffington Post'.

Cargando
No hay anuncios
Cargando
No hay anuncios
Cargando
No hay anuncios

Els arguments de la companyia

Cargando
No hay anuncios

Una usuària de Twitter s'ha posat en contacte amb la companyia i després n'ha difós la resposta. Sargantana assegura que "en cap cas ha estat la nostra intenció designar la dona com el sexe dèbil" i han qualificat la polèmica com a "absurda".

Cargando
No hay anuncios

La polèmica també s'ha estès a una segona marca de la companyia, Queen.

A les xarxes, no obstant això, també s'hi troben seguidors de la controvertida marca.