Polèmica a les xarxes per una cervesa mallorquina per a dones
Allau de crítiques per la publicitat suposadament sexista d'una cervesa artesanal. La companyia ho nega i qualifica la polèmica d'"absurda"
Palma"Woman és la nostra cervesa rossa, amb baixa graduació alcohòlica (3,5%). D'estil pilsen, és una cervesa lleugera i refrescant, pensada per als amants de les cerveses molt suaus. Ideal per a prendre a qualsevol hora del dia. Per a tu, dona, que ets especial... Woman... La teva cervesa".
D'aquesta manera anuncia la companyia mallorquina Sargantana la cervesa Woman, una de les tres marques que ha posat al mercat. L'empresa, amb seu a Llucmajor, es va fundar a principis d'enguany i destaca la seva aposta per les cerveses "cent per cent naturals, amb aromes i sabors mediterranis que han capturat l'essència de la nostra illa". Dissabte van començar a rebre crítiques que s'han multiplicat arran d'un article de 'The Huffington Post'.
Els arguments de la companyia
Una usuària de Twitter s'ha posat en contacte amb la companyia i després n'ha difós la resposta. Sargantana assegura que "en cap cas ha estat la nostra intenció designar la dona com el sexe dèbil" i han qualificat la polèmica com a "absurda".
La polèmica també s'ha estès a una segona marca de la companyia, Queen.
A les xarxes, no obstant això, també s'hi troben seguidors de la controvertida marca.