Cort aprova sufragar el sopar de Los 40 per desestacionalitzar el turisme de Palma
L'Ajuntament destinarà 180.000 euros a l'esdeveniment, que inclourà una campanya comunicativa, una roda de premsa i un 'brunch' a l'Hotel Victòria
PalmaL'executiva de la Fundació Turisme de Palma ha aprovat aquest divendres els plecs de la campanya de promoció turística que es realitzarà a partir de la gala de Los 40, que se celebrarà a Madrid el pròxim 4 de novembre. L'import és d'uns 180.000 euros, i es preveu enllestir una campanya comunicativa arran d'aquest "esdeveniment internacional", segons la regidora de Turisme de Cort, Elena Navarro.
Així, el 27 de setembre es durà a terme un sopar a Son Amar amb tots els nominats a la gala, una roda de premsa, una catifa vermella amb els artistes i un brunch a l'Hotel Victoria de Palma. La contraprestació, segons Navarro, serà la presència en els mitjans. "L'any passat, el sopar va ser a Eivissa, i hi va haver més de 300 referències en mitjans només en territori espanyol, sense comptar les connexions internacionals amb Amèrica Llatina", explica. La campanya del 2021 es va valorar en més de tres milions d'euros de retorn.
La voluntat de Cort és la promoció de la marca Passion for Palma. "Cada vegada que Los 40 anunciï la gala, l'entrega de premis, promocionarà els nominats al sopar de Palma", sosté la regidora. Per tant, es preveu que al llarg de tot l'octubre la campanya comunicativa funcioni a ple rendiment.
Aquests tipus de campanya, que es tiren endavant a partir de la Fundació Turisme de Palma, tenen l'objectiu de desestacionalitzar la temporada, "transformar el model potenciant la temporada baixa i fent valdre els recursos culturals o musicals". "Si el que volem és atreure un turisme més respectuós, aquesta és una franja d'edat potent, i a més amb un esdeveniment amb repercussió internacional", apunta Navarro.