Moda
Cultura15/12/2010

Natalie Portman, la nova 'Chérie'

Tim Walker i Sofia Coppola s'han encarregat de la fotografia i l'espot per televisió de la fragància icònica de Dior

Redacció
i Redacció

BarcelonaNatalie Portman serà durant tres anys la imatge del perfum Miss Dior Chérie, segons ha confirmat avui Le Figaro. El fotògraf Tim Walker i Sofia Coppola s'han encarregat de la campanya, que es farà pública al març coincidint amb la sortida del perfum al mercat, el 28 de febrer. Walker ha retratat una Portman en blanc i negre buscant la naturalitat i inspirant-se en les imatges que Bert Stern va fer a Marilyn Monroe. Per a l'espot televisiu, l'actriu va aconseguir que la marca li deixés sabates 'vegetarianes', per no fer ostentació d'un calçat fet amb pell d'animal.

Dior ha triat Natalie Portman com a imatge d'un dels seus perfums més incònics per "la seva carisma i elegància", segons ha informat la marca. "Sóc molt casual pel que fa a la bellesa en la meva vida diària", ha afirmat l'actriu. S'especula que el contracte de Portman amb Dior pot elevar-se a una quinzena de mil·lions, però segons Le Figaro, la nena prodigi descoberta amb 12 anys i protagonista de films com 'Lolita', 'Closer' o 'Black Swan' podria donar part d'aquesta quantitat a una entitat benèfica.