MadridBankia ha anunciat aquest dilluns la primera mesura del seu nou pla estratègic que arrenca aquest 2016, i que passa per eliminar les comissions als 2,4 milions de clients de l'entitat que hi tenen els ingressos domiciliats i per als clients futurs que hi domiciliïn els ingressos. Segons el president de l'entitat, José Ignacio Goirigolzarri, la mesura és "una nova forma de relacionar-nos" que serà permanent i que no forma part d'una promoció.
Bankia no cobrarà comissions per les targetes de crèdit, el manteniment dels comptes, les transferències i per l'extracció d'efectius als caixers del Sabadell i de la xarxa Euro6000 fins a quatre vegades al mes, després de l'acord a què van arribar.
L'eliminació de les comissions tindrà un impacte de 40 milions d'euros anuals en els comptes de l'entitat, però Goirigolzarri confia que a curt termini quedarà compensat per la fidelització dels actuals clients –fer que hi domiciliïn la nòmina i així guanyar més– i per l'atracció de nous clients.