La cadena de restaurants Skalop prepara el bot a la Península

L'empresa ha tancat el 2017 amb una facturació de 6,2 milions d'euros, un 1,5% més que el 2016

La directora d'expansió dels restaurants Skalop, Marta Seguí.
Ara Balears
25/01/2018
1 min

PalmaLa cadena de restauració mallorquina Skalop va tancar el 2017 amb una facturació de 6,2 milions d'euros, la qual cosa suposa un augment de l'1,5% respecte de 2016.

En un comunicat, aquesta empresa, que disposa de nou restaurants, destaca que travessa un dels seus millors moments i que la facturació, les vendes i el nombre de clients han anat augmentat cada any.

Amb vista d'aquests bons resultats, Skalop ha previst un pla d'expansió per a aquest exercici que inclou el "salt" a la Península amb el propòsit de donar a conèixer la seva marca.

L'empresa, que va obrir el primer local fa dues dècades, va despatxar l'any passat 750.000 tiquets, per la qual cosa la directora d'expansió d'Skalop, Marta Seguí, ha declarat que la companyia de restauració travessa "un dels nostres millors moments".

"Tenen una àmplia experiència al mercat, una imatge de marca forta a les Illes i, any rere any, el balanç de vendes acaba superant les nostres expectatives", ha destacat.

El plat estrella de l'any passat va ser, una vegada més, les escalopes, amb una venda de 820.000 unitats.

"La gran varietat de l'oferta, la qualitat dels plats i el preu assequible, amb un tiquet mitjà de 8,50 euros, ens posiciona com l'elecció perfecta" per a una clientela tant local com de turistes, ha declarat Seguí.

stats