Consubal demanarà a Foment contundència contra Ryanair i Vueling
L'organització de consumidors rep més del triple de queixes i reclama l'atenció dels grups parlamentaris de les Balears
PalmaL'associació de consumidors CONSUBAL denuncia la situació que s'està produint durant els mesos forts de l'estiu pel que fa a cancel·lacions de vols i retards. "Sobrepassa qualsevol línia admissible", critica en un comunicat. Segons l'associació ja és "tònica general" que hi hagi centenars de cancel·lacions, retards i 'overbooking', cosa que genera una gran incertesa entre els usuaris que veuen condicionades les seves vacances per culpa de les companyies aèries.
Per aquest motiu, Consubal, a través del seu portaveu, Alfonso Rodríguez, demana contundència al Ministeri de Foment, especialment contra Ryanair i Vueling. L'associació de consumidors ha denunciat davant les autoritats competents les "barbaritats" de les companyies i es queixa de la "passivitat" en la resposta.
Rodríguez recorda que fins i tot s'ha acudit al Parlament Europeu. La darrera de les denúncies es va fer davant l'Agència Estatal de Seguretat Aèria i davant les autoritats de consum de la comunitat i se'n va informar tots els grups polítics amb representació en el Parlament balear. "Cap d'ells ha tingut la delicadesa de fer un justificant de recepció, cosa que demostra el poc interès que hi ha d'arreglar aquests problemes", conclou la nota.