El Corte Inglés es rendeix als gegants del comerç electrònic i signa un acord amb Alibaba

La cadena de grans magatzems vendrà a través de la plataforma, que tindrà 'corners' als seus centres

Entre els actius  d’El Corte Inglés hi ha centres ben ubicats, sovint al centre de les ciutats.
Ara
29/11/2018
1 min

BarcelonaEl Corte Inglés signa la pau amb els gegants del comerç electrònic, o almenys amb un d'ells. La cadena de grans magatzems i la plataforma xinesa Alibaba han signat un acord per començar a treballar conjuntament en noves oportunitats de negoci i compartiran espais físics i virtuals en les seves respectives botigues.

Concretament, l'acord permetrà a la firma espanyola oferir els seus productes i marques a les plataformes de comerç electrònic d'Alibaba (Tmall i AliExpress). A més, la companyia xinesa podrà obrir 'corners' i altres espais comercials dins les grans superfícies d'El Corte Inglés.

Així doncs, totes dues empreses s'han compromès a col·laborar en diverses iniciatives de comerç, innovació digital i pagaments mòbils. "Aquest acord ens permetrà sumar el món físic i l'online, oferint la millor experiència de compra al client. Junts estem escrivint el futur i situant-nos a l'avantguarda de la tecnologia i el comerç", ha dit el conseller delegat d'El Corte Inglés, Víctor del Pozo, màxim responsable de la cadena després de la sortida de Dimas Gimeno.

Del Pozo ha destacat que la ubicació dels seus grans magatzems a les principals ciutats espanyoles i portugueses i la tecnologia d'Alibaba els permetrà oferir "una proposta de valor imbatible". D'altra banda, Rodrigo Cipriani Foresio, el director del gegant xinès per a Espanya, Itàlia, Portugal i Grècia, ha afirmat que esperen poder "unir forces" amb El Corte Inglés per distribuir millors productes i experiències als seus consumidors.

stats