Es dediquen 910.000 euros a difondre la destinació dels fons recaptats per l'impost turístic
L'Agència d'Estratègia Turística posarà en marxa l'adjudicació d'aquest servei de publicitat, màrqueting, disseny i impressió dels materials promocionals
PalmaL’Agència d’Estratègia Turística (anterior ATB) podrà efectuar una despesa de 910.000 euros per dur a terme la contractació dels serveis de publicitat, màrqueting, disseny i impressió de les activitats d’aquest ens i per fer difusió de la destinació dels fons recaptats amb l’impost del turisme sostenible, segons ha aprovat el Consell de Govern.
"Les accions de publicitat autoritzades -explica la Conselleria- es duran a terme en diferents suports, des de premsa escrita, ràdio, televisió, produccions audiovisuals, mitjans en línia o publicitat exterior i/o altres espais en zones d’afluència turística. Les accions es destinaran als residents, als visitants que es troben a les Illes Balears i al Regne Unit, Alemanya i Espanya com a principals mercats emissors".
La despesa es dedicarà prioritàriament a un pla de mitjans per al desenvolupament d’una campanya publicitària per a la divulgació dels projectes que es desenvolupen amb la recaptació de l’impost del turisme sostenible.
Per a la difusió dels projectes finançats amb aquest impost turístic, actualment ja es disposa del portal web. "No obstant això, en aquest moment se n’està desenvolupant una nova versió, en què es trobarà informació més detallada dels projectes que es posen en marxa amb la recaptació de l’ITS, així com continguts relacionats amb la sostenibilitat turística", expliquen els responsables de Turisme.