Els hotels registren un 87,6% d'ocupació durant l'agost a les Balears
El canal oficial d'Informació Turística de Mallorca ha guanyat presència a les xarxes socials
PalmaLes Balears són la destinació més sol·licitada del turisme espanyol, una afirmació que es corrobora amb la dada de l'ocupació hotelera del mes d'agost, que ha arribat a ser del 87,6% als hotels de les Illes, segons les darreres dades publicades el setembre per l'Institut Nacional d'Estadística (INE). A més a més, un estudi, fet per la consultora especialitzada en estratègies de màrqueting i comunicació crosscanal, XChannel, mostra que la presència de les Illes a les xarxes socials ha agafat importància.
El perfil de Facebook Mallorca Tourism, el portal oficial d'informació turística de la Fundació Mallorca Turisme, té 12.034 seguidors nous i és el que més ha crescut aquests darrers mesos. Per altra banda, el perfil a Instagram és el segon que més ha crescut aquest estiu, amb un creixement del 8,53%.
Aquesta anàlisi ha tingut per objectiu obtenir els coneixements necessaris sobre les destinacions preferides a l'Estat, gràcies a una comparativa basada en els nombres que els mateixos llocs registren a les xarxes socials. XChannel ha investigat el comportament dels perfils a Instagram i Facebook dels comptes oficials de turisme de les destinacions més desitjades i posat especial atenció a les Balears i les Canàries, tant en conjunt com per illa individual.
El perfil d'Instagram de Fuerteventura Oficial se situa al capdavant, amb un creixement del 24,3%. "Les dades de creixement de pàgines i interaccions detectades per XChannel confirmen que les xarxes socials són un canal de comunicació fonamental per als operadors del sector turístic per inspirar i atreure els usuaris, crear-ne una comunitat fidel i mantenir-los constantment informats", ha conclòs la responsable que Màrqueting de XChannel de l'Estat, Alice Casolo.