Pep Lemon cerca reorientar la comercialització i crear nous productes per tornar el 2019

La seva fundadora, Carme Verdaguer, explica la nova orientació de la companyia local

Lluís Felipe Lorenzo
15/03/2018
1 min

PalmaPep Lemon ha aturat la producció i la comercialització dels refrescos, però la seva fundadora, Carme Verdaguer, ha assegurat avui dematí que "treballam per tornar a fer la temporada de llimona el proper novembre i comercialitzar la producció d'una altra manera l'any que ve".

Verdaguer ha explicat que l'actual sistema de comercialització i sortida al mercat amb un preu més elevat que els productes importats no és viable i "hem decidit no fer la temporada d'enguany". Malgrat tot, ha indicat que "ja havíem fet més productes, com confitures, i en proposarem de nous".

Sobre l'anunci de l''adeu', que podria ser, si tot va bé, 'una pausa', ha manifestat que "molta gent i molts de productors s'han posat en contacte amb nosaltres".

Pep Lemon es va acomiadar ahir dels consumidors a través de les xarxes socials. "Hem volgut fer un producte diferent i sostenible i ho hem aconseguit, però el projecte ha arribat a un punt d'inflexió que ens obliga a repensar el sistema de producció i comercialització per poder continuar sent qui som", ha explicat la companyia. Tot i això, afirma que "el manifest de principis renunciables continua vigent".

Pep Lemon va sortir al mercat exactament el 15 de març del 2014. L’estrena simultània es va fer a només 20 llocs del centre de Palma (Sa Roteta, el Cafè Can Martí, Es Rebost, Xocolat, el Flexas, el Bar Rita, el Bon Lloc, entre d’altres), i les 5.000 botelles de la primera producció es varen esgotar en tan sols deu dies.

stats