Benedito presenta una oferta de 70-80 milions d'euros com a alternativa al patrocini de Qatar
El candidat a la presidència del Barça ha negociat amb una empresa que comercialitzarà una beguda energètica amb el nom Flight Without Wings
BarcelonaAgustí Benedito segueix insistint en la necessitat "de buscar alternatives" a l'acord de patrocini que la directiva de Sandro Rosell i Josep Maria Bartomeu té signat amb Qatar, i que fa sentir "vergonya" al candidat, per la relació del país "amb el terrorisme jihadista". "Podem assegurar que tenim quatre opcions molt serioses, molt potents i molt interessants", ha dit en la seva compareixença aquest dimecres. Per la clàusula de confidencialitat, Benedito ha hagut de mantenir en secret tres d'aquests quatre noms, però ha pogut revelar una de les ofertes.
I aquesta oferta, que no està encara totalment tancada, vincularia el Barça amb l'empresa World Trade Brands Limited, i en concret, amb la beguda energètica Flight Without Wings. L'acord amb aquesta empresa asseguraria entre 70 i 80 milions d'euros pel patrocini de la samarreta de competició durant tres anys, que no inclouria la samarreta d'entrenament, per la qual el candidat aspira a aconseguir un acord d'entre 15 i 20 milions. "El que m'interessa és deixar clar que no és cert que no hi ha alternatives a Qatar. N'hi ha, i que poden fins i tot pagar més", ha afirmat Benedito, que ha estat acompanyat per Tahir Khan, responsable de producte i director financer.
L'empresa està situada al Regne Unit i està participada per grans grups d'inversió indis. La beguda energètica esdevindrà competència directa de les begudes d'aquest tipus més potents del mercat. Un dels màxims responsables de l'empresa, el senyor Khan, ha estat present en la presentació del preacord i ha assegurat que l'interès de la seva companyia "és molt gran" per vincular el seu producte amb un club tan important al món.