El Barça treu la llengua: jugarà el clàssic amb els Rolling Stones a la samarreta
Serà el tercer cop que es jugui amb el logo d'un artista, després de Drake i Rosalía
BarcelonaEl Barça jugarà contra el Reial Madrid amb un logotip musical al frontal de la samarreta. Després que Spotify situés Drake i Rosalía al pit dels jugadors, aquest cop seran els Rolling Stones els que acompanyaran els blaugranes en el clàssic del pròxim 28 d'octubre. Això s'ha fet públic amb un vídeo on diferents jugadors i aficionats treuen la llengua, el gest clàssic del veterà grup britànic, al ritme de la cançó Start me up. El club i Spotify volen aprofitar que el llançament mundial del nou disc dels de Mick Jagger, Hackneys diamonds, està previst per al 20 d'octubre, una setmana abans del partit. Cal recordar que dins de l'acord entre la marca sueca i el Barça per posar nom a l'estadi i la samarreta hi havia la possibilitat de posar el logo de determinats artistes en partits importants.
Hackney Diamonds serà el primer àlbum amb cançons originals que publiquen els Rolling Stones en 18 anys. "En realitat hem gravat el disc molt de pressa, l'últim Nadal", va explicar el cantant Mick Jagger, de 80 anys, fa unes setmanes. L'anterior àlbum d'estudi era A bigger bang (2005). El nou disc dels Stones serà el primer que la banda publica després de la mort del seu bateria original, Charlie Watts. El lloc de Watts al grup l'ocupa el bateria Steve Jordan, que segons ha explicat Richards va ser una recomanació del mateix Watts.
El logo de la Llengua i els Llavis dels Rolling Stones (Mick Jagger, Keith Richards i Ronnie Wood) apareixerà al mig de la samarreta amb motiu del Barça – Reial Madrid del 28 d’octubre a l’Estadi Lluís Companys, però també estarà present al frontal de la samarreta de l’equip femení per al partit de la Lliga F que es jugarà davant del Sevilla el diumenge 5 de novembre a l’Estadi Johan Cruyff. Amb motiu del Clàssic, Spotify creará també una nova ‘Matchday Playlist’ que inclou grans temes d’aquest gènere musical entre els quals no falten algunes de les obres mestres dels Rolling Stones.
Samarretes i marxandatge, a la venda el dia 23
Per una banda la FC Barcelona x The Rolling Stones Limited Edition constarà d’una tirada de 1899 unitats en qualitat de partit, per l’altra, la FC Barcelona x The Rolling Stones Signed Limited Edition, que serà la més exclusiva, constarà de només 22 unitats de la samarreta, també en qualitat Match, i amb la signatura dels jugadors i les jugadores titulars dels dos partits, el Clàssic i l’enfrontament de la Lliga F. A més de les equipacions de partit, les farà una línia de marxandatge de roba especial amb els logotips dels Stones, de Spotify i del Barça que també sortirà a la venda el dia 23 i que comptarà, entre d’altres, amb una dessuadora, una gorra i una bufanda.
“Som uns grandíssims fans del futbol i estem agraïts que Spotify hagi portat el nostre logo de la llengua i els llavis a la samarreta del FC Barcelona per celebrar la sortida del nou disc dels Stones, ‘Hackney Diamonds’. Animarem els jugadors que estaran al camp tan bé com els fans d’arreu del món que sintonitzaran amb aquest icònic partit” han explicat els britànics.
De Drake als Stones
En el clàssic d'anada de la temporada passada, jugat al Santiago Bernabéu, el Barça va lluir la imatge del raper canadenc Drake. Llavors això no va portar sort, perquè els blancs es van imposar. Després va ser el torn de Rosalia, en l'últim clàssic al Camp Nou. Per a aquella ocasió es van posar a la venda dos models de samarreta diferents, com s'ha fet ara amb els Stones.