Barça
Esports17/10/2024

Coldplay vol 'ajudar' el Barça a guanyar al Bernabéu

La banda britànica lluirà a la part frontal de la samarreta blaugrana al clàssic del 26 d'octubre

ARA
i ARA

BarcelonaDesprés de Rosalía, Drake i els Rolling Stones, entre altres, Coldplay lluirà a la samarreta del primer equip del Barça. L'acció està enquadrada en el patrocini de Spotify amb el club. La banda britànica, coneguda pels seus hits de pop-rock d'estadi com In my place, Viva la Vida o Fix You, serà protagonista del pròxim clàssic del dia 26 d'octubre al Santiago Bernabéu. El seu logotip apareixerà a la part frontal de la indumentària superior de l'equip blaugrana en un partit que podria ser decisiu per a la Lliga. En aquests moments, el conjunt de Hansi Flick té tres punts de marge sobre el Madrid de Carlo Ancelotti.

Cargando
No hay anuncios

L'equip femení també vestirà la samarreta amb el logotip de Coldplay. En el seu cas, en el partit de la Lliga F contra l'Eibar del 2 de novembre.

Com ja és habitual, el Barça també posa a la venda dues edicions exclusives de la samarreta de partit, que es podran adquirir des d’aquest divendres dia 18 a les Barça Stores i a la plataforma d’e-commerce del club. Abans, està disponible una plana de registre per a la prevenda que començarà aquest dijous a les 23.30 hores i durarà fins a l’obertura de les botigues físiques, divendres 18 a les 10 hores.

Cargando
No hay anuncios

Una de les edicions limitades constarà de 1.899 unitats en qualitat match i una altra, de més exclusiva, tindrà només 22 unitats, també en qualitat match, amb efecte fluorescent al logotip, i amb la signatura de les jugadores i els jugadors titulars dels dos partits.

El club no ha desvelat, de moment, el preu de les samarretes. Segons informa el periodista Gerard Romero, l'edició de 1.899 samarretes tindrà un cost de 399,99€. En canvi, l'edició exclusiva i firmada tindrà un cost de 2.999,99€. Amb la previsió que s'esgotin totes, el club facturarà més de 825.000 euros amb aquesta promoció.