#elhimnonosepita vs. #XiularUnHimneNoÉsPecat: de com Parlem capgira la campanya del seu soci MásMóvil
L'operador català estimula la competició entre les dues etiquetes sobre la xiulada sense atabalar-se pel fet que el seu accionista MásMóvil és un dels instigadors de #elhimnonosepita
BarcelonaMalgrat algunes declaracions agres com les d'Esperanza Aguirre, la final de Copa del Rei d'aquest any està impregnada de germanor fins i tot en la polèmica per la xiulada que es preveu al Camp Nou quan soni l'himne espanyol i aparegui Felip VI a la llotja.
D'entrada, hi ha la bona relació de clubs i aficions entre els finalistes, el Barça i l'Athletic Club de Bilbao, que ha fet possible imatges com aquesta avui a Barcelona.
Però és que fins i tot en la discussió sobre si cal o no cal, si es pot o no es pot xiular l'himne oficial del Regne d'Espanya han sorgit curioses mostres d'esportivitat... amb pinzellades de màrqueting modern.
El cas és el següent: l'empresa espanyola MásMóvil ha llançat una campanya per donar suport als que pensen que "'el himno no se pita'" i hi han inclòs un vídeo amb gimnastes d'elit que reclamen el respecte per l'himne espanyol i qualsevol altre. Ho vam explicar ahir. Com que MásMóvil és un dels accionistes de la catalana Parlem, ràpidament van sorgir comentaris maliciosos, atès que un dels reclams d'aquest operador és, precisament, la seva catalanitat desacomplexada. Però en una mostra més de desacomplexament, Parlem ha adoptat una actitud festiva i esportiva, ja que ha respost a comentaris sobre el tema i ha proposat a Twitter una competició entre els dos 'hashtags' que representen les dues posicions respecte de la xiulada.