MOTOCICLISME

Els germans Márquez, protagonistes del nou anunci de les natilles Danone

La marca recupera amb l'anunci, que s'estrena aquest dilluns, l'eslògan històric: "Repetim?"

Ara
19/01/2015
1 min

BarcelonaEls germans Marc i Àlex Márquez, campions del món de MotoGP i Moto3, són els protagonistes de la nova campanya de publicitat de les natilles Danone. La marca recupera amb aquest anunci, que s'estrena aquest dilluns, l'històric eslògan: "Repetim?".

A l'anunci, Marc Márquez intenta aconseguir unes natilles mentre tots els del seu voltant, inclòs el seu germà, Àlex, li van traient totes les que troba de les mans.

La campanya, anomenada "No es pot ser tan bo" torna a l'eslògan de campanyes anteriors que també van protagonitzar esportistes, com ara Sergi Bruguera (1997), Luis Figo i Àlex Crivillé (2000), Morientes, Gerard López, Luis Enrique i Iker Casillas (2001), Ronaldinho (2006) i Messi i Villa (2008 i 2009).

stats