Lorenzo supera el rècord de Marc Márquez en els entrenaments de Sepang

El pilot mallorquí ha aconseguit el temps per volta més ràpid de la història en aquest traçat i bat el registre del català del 2015

Lorenzo ha superat un rècord de Marc Márquez
Ara Balears
30/01/2018
2 min

PALMAEl mallorquí Jorge Lorenzo i la seva Ducati han destruït els seus rivals en la tercera i última jornada d'entrenaments de pretemporada en el circuit de Malàisia de Sepang, atès que ha aconseguit el temps per volta més ràpid de la història en aquest traçat.

Lorenzo va marcar a unes dues hores del final de la jornada, a l'equador de la seva participació, en la qual va completar 42 voltes, un nou rècord amb 1:58:830, millor fins i tot que el registre que va aconseguir el 2015 el seu compatriota Marc Márquez, d'1:58:867.

Llavors el distribuïdor únic de pneumàtics no era Michelin, sinó Bridgestone, que disposava de pneumàtics més tous, cosa que donava un plus als pilots per esprémer al màxim el potencial de les motos durant dues o tres voltes.

Lorenzo va evidenciar que havia fet una passa més en la seva adaptació a la Ducati o, potser, la moto s'acosta ara molt més a les necessitats del triple campió del món de MotoGP, i això que, abans d'aconseguir el rècord de la pista, el de Palma va anar a parar a terra en l'últim revolt del traçat, cosa que no va tenir conseqüències per a la seva integritat física però el va obligar a tornar directament al taller per reparar els desperfectes.

En el moment del contratemps, Jorge Lorenzo rodava en volta ràpida durant un simulacre de correguda i no va tardar gaire a tornar a l'asfalt per aconseguir el seu espectacular registre.

El rècord oficial de volta més ràpida al traçat de Malàisia, no obstant això, és d'un català, Dani Pedrosa (Honda), qui el 2015 va acabar en un temps de 1:59:053

La tercera i última jornada d'entrenaments a Sepang va ser molt intensa amb l'objectiu de moltes de les escuderies i fàbriques de comprovar tot el material posat a la disposició dels pilots per decidir el camí més apropiat per a l'evolució de les motos durant la temporada.

stats