Nestlé es converteix en el patrocinador global del Barça per als pròxims 4 anys
És el primer contracte que la marca signa en tota la història amb un club esportiu
BarcelonaEl Barça i Nestlé Milo han oficialitzat aquest dilluns al Camp Nou un nou acord de patrocini, el primer que Nestlé signa en la seva història amb un club esportiu. L’acte privat ha comptat amb la presència del president del Barça, Josep Maria Bartomeu; el vicepresident responsable de Màrqueting i Comunicació del Barça, Manel Arroyo, i el vicepresident executiu de Nestlé, SA, Patrice Bula. Aquest és un acord que el president Bartomeu va avançar durant una xerrada al Col·legi d'Economistes de Catalunya.
Fruit d’aquest acord, el club i la multinacional, que aquest any celebra el seu 150è aniversari, uneixen esforços per promoure de manera conjunta la importància de l’educació, la nutrició i l’esport. Amb aquest nou acord d’àmbit global, la marca de cacau i malta soluble en llet es converteix en patrocinador oficial del club durant els pròxims 4 anys en aquesta categoria. Aquest acord de patrocini també inclou la marca Nestlé Nesquik per als territoris d’Europa, l’Orient Mitjà i l’Àfrica.
Partint de la premissa que esport i nutrició van junts, el club i Nestlé Milo (el nom que rep la marca a l’Àsia) treballaran conjuntament amb l’objectiu de promoure un estil de vida més saludable i la importància de l’activitat física entre els més joves a través dels diferents actius que inclou l’acord.
"L’acord de patrocini global amb Nestlé Milo consolida la línia de globalització del club, així com la seva contínua aposta per associar-se amb marques líders. Tant Nestlé Milo com el Barça creiem en la importància de la pràctica de l’esport des de petits com a element clau per aprendre valors imprescindibles per al desenvolupament dels més joves", ha dit Arroyo.