Unicef es vesteix de curt a la Ciutat Esportiva del Barça per recaptar diners per als infants
Julio Salinas ha apadrinat la tercera edició d'un programa solidari que ha permès a Privalia aportar més d'un milió d'euros per ajudar els més menuts
BarcelonaL'exfutbolista del Barça Julio Salinas ha apadrinat la tercera edició del 'Brands in action', una campanya per recollir diners a favor dels infants organitzada per Unicef i Privalia a les instal·lacions del Barça, aprofitant l'estreta relació que hi ha entre Unicef i el conjunt blaugrana des del 2006. Precisament, aquest setembre es compleix una dècada d'aliança.
Joan Laporta va col·locar Unicef a la samarreta del Barça i Josep Maria Bartomeu, després de ressituar el logotip a l'esquena de l'equipació per donar cabuda a un patrocinador comercial com Qatar Airways l'any 2010 –amb Sandro Rosell de president–, va millorar la donació econòmica, passant d'1,5 milions a 2 milions. Amb el lema 'Cada gol compta' s'han recollit 20.000 euros que han permès que la col·laboració entre Privalia i Unicef hagi superat el milió d'euros des del 2012, uns diners que han anat destinats íntegrament a programes per a l'educació dels infants.
Més de 150 persones vingudes de diferents punts d'Europa s'han sumat a l'esdeveniment celebrat als camps d'entrenament del Barça, que també ha cedit un espai al Camp Nou per fer una subhasta solidària d'articles donats per diferents esportistes.