Atresmedia prepara un nou concurs amb la productora de 'Pasapalabra'
Serà un nou format que barrejarà famosos i nens
Atresmedia Studios s'ha aliat amb ITV, la productora propietària de Pasapalabra, per desenvolupar un format d'entreteniment que barrejarà personatges famosos i nens. A Trust me I'm a six year old (Confia en mi, tinc sis anys), les celebrities passaran per una sèrie de proves –des de bromes amb càmera oculta fins a reptes físics– en què comptaran amb l'ajuda d'un grup de nens. El concursant que superi totes les proves s'endurà la copa Big Kid.
Mike Beale, director general de Global Creative Network de ITV Studios ha assegurat que ja han detectat interès pel format i que "estem ansiosos per explorar el seu potencial a tot el món". Per la seva banda, Ignacio Corrales, director general d'Atresmedia Studios, ha assegurat que l'acord entre totes dues companyies respon a l'interès de l'estudi en fer projectes que "satisfacin la demanda de continguts d'un mercat global".
En els darrers mesos la productora britànica ITV ha protagonitzat un conflicte amb Mediaset que ha portat Telecinco a eliminar Pasapalabra de la seva graella després de 12 anys d'emissió. El conflicte entre la productora i la cadena es remunta al 2009, quan Telecinco va rescindir unilateralment el contracte amb ITV. Mediaset considerava que la productora britànica no era titular ni del títol del programa ('Pasapalabra' és l'adaptació directa de 'Passaparola', un nom registrat per RTI, una filial italiana de Mediaset, que va portar el format a Itàlia el 1999), ni tampoc de la prova més icònica del concurs, el 'rosco' final, que està registrat a nom de l'holandesa MC&F. Com a resultat del conflicte entre Mediaset i ITV, a principis d'octubre el Suprem va ordenar a Telecinco que deixés d'emetre Pasapalabra.