Arriba CNN Fast, el nou canal gratuït de 'streaming' de la CNN a Europa
La cadena americana llança un nou servei que oferirà vídeos ràpids, informatius i entreteniment a Espanya i a 15 països europeus més
BarcelonaLa CNN ha llançat CNN Fast, un nou canal gratuït de televisió en streaming que es finança amb publicitat. La cadena americana busca acostar-se a un públic jove, amb temes de ritme més ràpid sobre els principals esdeveniments de temàtiques com l'economia, l'entreteniment, els esports i el medi ambient. La cadena és propietat de Warner Bros Discovery i s'ha estrenat aquest dimarts mateix en diferents estats europeus, entre els quals Espanya, a través de Rakuten TV. El nou servei estarà disponible a LG Channels des d’aquest dimecres i a Samsung TV Plus al juny.
Segons la companyia, la combinació de continguts de notícies i de peces sobre estils de vida “complementa les actuals formes que té la gent de consumir continguts de la CNN, a través de plataformes digitals, lineals, d’àudio i xarxes socials”. El nou format pretén ser fàcil de consumir, amb càpsules de tres a sis minuts, i té l'objectiu de mantenir els espectadors "informats i compromesos". Els continguts de CNN Fast són gestionats pels mateixos periodistes del canal.
D’aquesta manera, la cadena americana torna a apostar per l’streaming després de la fallida de la plataforma CNN+, que va tancar tan sols un mes més tard de la primera emissió. Amb un pressupost inicial de 100 milions de dòlars, hi ha diferents versions per explicar aquest final tan abrupte: per a uns va ser per la nova estratègia després de la fusió de CNN amb Warner Bros Discovery, i per a d'altres perquè no va arribar ni als 10.000 usuaris al dia.