Netflix prepara un concurs basat en 'El juego del calamar'
La plataforma assegura que tindrà el premi econòmic més alt de la història de la televisió
BarcelonaNetflix vol seguir allargant l'èxit d'El juego del calamar. A més d'anunciar oficialment que la sèrie tindrà una segona temporada, la plataforma ha explicat que prepara un concurs que es basarà en el joc a vida o mort que protagonitza la popular sèrie sud-coreana. Una diferència essencial és que en el concurs real els participants no moriran, com sí que passa a la sèrie.
Squid game: The challenge comptarà amb 456 jugadors que competiran en diferents jocs, seguint la mateixa mecànica que es pot veure a la sèrie. El concursant que arribi al final dels deu programes podria endur-se un premi de 4,56 milions de dòlars, que, segons Netflix, seria el premi econòmic més alt de la història de la televisió. El càsting per participar en el concurs està obert a aspirants de tot el món i qui s'hi vulgui inscriure ho ha de fer a través de la web squidgamecasting.com. Un dels requisits per poder concursar és entendre i parlar anglès, tot i que durant el concurs els participants podran parlar en altres llengües. En la sèrie sud-coreana a l'inici de cada joc una veu explicava a través de megafonia quines eren les normes que havien de seguir els concursants.
Netflix ha explicat que les proves del concurs estaran inspirades en les que surten en la ficció, tot i que s'adaptaran a les circumstàncies de cada moment, com per exemple el nombre de concursants que quedin.
La plataforma va anunciar el nou projecte poques hores després de confirmar el que era una notícia esperada, la segona temporada d'El juego del calamar. Una novetat de la nova entrega és que els concursants coneixeran el nòvio de la nina gegant i assassina Young-hee, el Chul-soo. Les dues figures estan inspirades en dos personatges que apareixen en llibres de text coreans, motiu pel qual són molt coneguts pels nens i nenes de Corea del Sud.