Mèdia13/12/2016

La icona de la paella ja està disponible a tots els sistemes de missatgeria mòbil

L'última actualització del sistema operatiu d'Apple permet utilitzar la icona del plat valencià i que es vegi en la resta de plataformes

Acn
i Acn

ValènciaLa icona de la paella ja es potutilitzar a tots les plataformes de missatgeria mòbil dos anys després que l'empresa Arròs La Fallera posés en marxa la campanya #PaellaEmoji, que va comptar amb el suport de l’humorista valencià Eugeni Alemany i un gran ressò a les xarxes socials. Segons han informat els impulsors de la campanya a través d'un comunicat, la darrera actualització per part dels dispositius d'Apple permet que des d'aquest dimarts arribi a totes les plataformes la icona de l'emblemàtic plat valencià.

Els impulsors de la campanya del #PaellaEmoji han remarcat que el fet d'haver aconseguit que la paella es converteixi en una icona significa un important suport a la projecció internacional del plat valencià per excel·lència així com la primera vegada que la pressió popular aconsegueix que s’incorpori una icona.

Cargando
No hay anuncios

En aquest sentit, recorden que la campanya va aconseguir 4.000 nous seguidors en tan sols dues setmanes, després de 363 milions d'impressions de forma orgànica, dues vegades l'etiqueta #PaellaEmoji va ser 'trending topic' mundial, tres vegades a l'estat espanyol i set vegades al País Valencià, amb una audiència estimada de 133 milions d'usuaris.

Cargando
No hay anuncios

L'aplicació de telefonia WhatsApp va decidir el maig passat incloure la paella entre les seves icones. El comitè d'Unicode, l'organisme que decideix quines emoticones s'inclouen al WhatsApp, va aprovar la seva inclusió, una aprovació no ha estat exempta de polèmica, després que s'aprovés un primer disseny que va aixecar fortes crítiques a les xarxes socials per incloure pèsols i xoriç, ingredients que no formen part de la recepta tradicional de la paella.

Arròs La Fallera ha iniciat una campanya a Twitter per celebrar la inclusió de la icona en la qual convida els usuaris a compartir els seus primers emojis de la paella. L'empresa triarà els millors missatges i premiarà la seva originalitat.