Mèdia06/12/2019

Telecinco promociona un nou 'reality' en detriment de ‘GH Dúo’

Monica Naranjo serà la presentadora del programa 'La isla de las tentaciones'

à.g.
i à.g.

BarcelonaDos moviments subtils fan pensar que Telecinco donarà un descans a la marca Gran Hermano, després de la crisi d’anunciants viscuda arran d’un presumpte abús sexual. La cadena ha començat a promocionar el seu nou reality, La isla de las tentaciones, en el qual cinc parelles posen a prova el seu amor (en un format que recorda el format de culte Confianza ciega). Aquest xou, que estava pensat per a Cuatro, ara s’anuncia també per al primer canal, on se suposava que s’havia d’emetre GH Dúo un cop acabés la present edició de GH VIP. La segona pista la donava Mediaset divendres a la nit, amb un vídeo promocional on s’avançaven algunes de les apostes dels seus canals per al 2020 i que no incloïa cap referència a Gran Hermano. Sí que hi apareixen, en canvi, La isla de las tentaciones, Idol Kids o Got talent.

Presentat per Mónica Naranjo, La isla de las tentaciones és una producció de Cuarzo i es basa en traslladar cinc parelles a una illa, separar-les, i fer-les conviure amb solters que estan buscant aparellar-se. La idea original és d’ITV, que acumula 50 temporades en 18 territoris.