Inca canvia d'aplicació per recollir incidències comunicades pels ciutadans

Inca Cívica substitueix Línia Verda, que durant el 2019 ha gestionat 5.900 comunicacions

L'Ajuntament inquer canvia d'app per rebre incidències dels veïnats.
Ara Balears
07/01/2020
1 min

IncaInca Cívica és el nom que rep la nova aplicació que utilitza l’Ajuntament d’Inca, d'ençà de l’1 de gener, per a la gestió d’incidències. A través d’aquesta eina mòbil, els ciutadans poden crear avisos d’incidències que es puguin produir a la via pública del municipi (fems, enllumenat públic, neteja, obres, etcètera).

Amb la implantació d’Inca Cívica deixa d’estar en funcionament per a l’Ajuntament d’Inca la plataforma Línia Verda, a través de la qual es varen gestionar l’any 2019 més de 5.900 incidències. Aquest canvi ha suposat un estalvi anual de 5.000 euros per al consistori inquer.

La nova aplicació, la qual es pot descarregar des de Play Store i Apple Store, permet als usuaris fer una fotografia de la incidència, situar-la en el mapa, afegir-hi un comentari i enviar-la a l’Ajuntament de manera molt intuïtiva i àgil. Es pot fer, a més, un seguiment dels avisos fets directament amb el mòbil i el ciutadà rep també una notificació quan s’ha resolt la seva incidència.

60 avisos en una setmana

D’aquesta manera, els ciutadans poden traslladar al Consistori de manera senzilla i ràpida les incidències, que l’Ajuntament es compromet a resoldre tan aviat com pugui tenint en compte la seva necessitat i urgència. De fet, l’aplicació Inca Cívica ja ha rebut, des de la seva posada en marxa fa una setmana, més de 60 avisos. "

Volem potenciar la participació dels ciutadans i involucrar-los en el dia a dia de l’Ajuntament, per aconseguir tots plegats una ciutat millor", ha assenyalat la regidora de Serveis de l’Ajuntament d’Inca, María del Carmen Oses.

stats