La Policia Nacional tindrà una unitat de documentació a Inca el 2021
L'Ajuntament li cedeix un edifici del Quarter General Luque
IncaL’Ajuntament d’Inca i la Direcció General de Policia signaran un conveni per a la instal·lació d’una unitat de documentació a la ciutat. Per això, el consistori inquer ha aprovat ja la cessió de l’ús privatiu d’un local municipal amb la modalitat de concessió demanial, situat a la planta baixa de l’edifici conegut com a pavelló n.7 del Quarter General Luque.
La Policia Nacional instal·larà una unitat de documentació al municipi, on tots els ciutadans d’Inca i de tota la comarca del Raiguer podran tramitar el DNI, el passaport i la Targeta d’Identitat d’Estranger (TIE).
Servei a tota la comarca
Totes les instal·lacions estaran completament adaptades per a persones amb mobilitat reduïda. Es preveu que les obres finalitzin a final del 2020. D’aquesta manera, la nova unitat de documentació de la Policia a Inca podria entrar en funcionament ja a principi del 2021.
"Aquestes instal·lacions evitaran molts de desplaçaments, no només als inquers sinó també a tots els ciutadans dels pobles veïns, que ja no hauran de desplaçar-se a Palma o Manacor per fer aquests tràmits", segons ha assenyalat el batle d’Inca, Virgilio Moreno.
Ara, per tant, la següent passa és rehabilitar l’espai, amb una superfície de 180 m2, i adaptar-lo a les necessitats de la Direcció General de Policia. Així doncs, el local disposarà d'una sala d’espera per a 24 persones, quatre punts d’expedició de documentació (dos per a DNI, un per a passaports i un altre per a TIE), un despatx per al cap de l’equip i una sala d’arxiu.