El Pla de Mallorca presenta una estratègia d'inclusió de productes de proximitat en el sector turístic
Té com a objectiu analitzar la cadena de valor del sector primari i plantejar una sèrie d'actuacions per posar en valor el sector primari, entre altres
PalmaLa Mancomunitat del Pla de Mallorca ha presentat un pla de treball per implementar durant els pròxims mesos l'estratègia d'inclusió dels productes de quilòmetre zero (km 0) en el sector turístic. Segons ha informat la Mancomunitat aquest dilluns en una nota de premsa, l'empresa aplicarà en el Pla de Mallorca una estratègia d'inclusió dels productes de km 0 que s'afegeixi al model de destinació rural i ofereixi noves oportunitats laborals.
Així mateix, l'estratègia té com a objectius "analitzar i entendre la cadena de valor del sector primari, plantejar una sèrie d'actuacions per posar en valor el sector primari, apostar per una gastronomia sostenible, pel coneixement cultural i acostar el sector primari i sector turístic". Igualment, han assenyalat que amb les actuacions "oportunes" el pla valorarà els elements diferencials de la seva oferta gastronòmica i l'alinearà amb els valors propis del Pla, per atreure i prolongar l'estada dels turistes, protegir l'entorn natural i millorar la qualitat de vida dels seus habitants.