La Fundació Mallorca Turisme va pagar 112.000 euros al Reial Mallorca per fer promoció turística l'any 2020
Paral·lelament, aquell mateix any es va posar en marxa la iniciativa perquè Son Moix es digués Visit Mallorca Estadi
PalmaLa Fundació Mallorca Turisme va pagar 112.106,50 euros al Reial Mallorca per fer insercions publicitàries a Son Moix l'any 2020, dins de la campanya anomenada 'Enmig de la Mediterrània', segons figura al portal de transparència d'aquest organisme. Fonts de la institució insular han explicat a l'ARA Balears que aquest contracte es va fer a través d'una agència de comunicació. De fet, aquesta campanya també es va dur a terme amb altres entitats esportives com el Palma Futsal (30.336,02 euros). Queda per saber si la institució insular també va pagar al club vermell l'any 2021 per inserir publicitat a Son Moix, perquè la informació de l'any passat encara no consta en el portal de transparència.
De manera paral·lela, aquell mateix any es va tirar endavant la iniciativa del Reial Mallorca perquè Son Moix dugués el nom de Visit Mallorca Estadi. El president del club vermell, Andy Kohlberg, va tancar aquest acord per promocionar l'illa i reactivar el turisme en plena crisi econòmica de la pandèmia –fins a acabar la temporada 2021-22–. El Mallorca va proposar llavors aquesta iniciativa, la qual va tenir el suport del Consell de Mallorca –mitjançant la Fundació Mallorca Turisme–, la Federació Empresarial Hotelera de Mallorca (FEHM) i l'Ajuntament de Palma. Fins llavors, la propietària de la marca Visit Mallorca era la FEHM.