Turisme
Política25/04/2024

Cort promocionarà Palma als Estats Units

El gerent de la Fundació Turisme 365 ha assegurat que ja es va fer una acció puntual al mercat estatunidenc "que va obtenir molt bona resposta"

ARA Balears
i ARA Balears

PalmaL'Ajuntament de Palma ha aprovat aquest dimecres la memòria d'activitats i els comptes anuals de l'exercici del 2023. Durant la trobada que ha mantingut el primer tinent de batle de Turisme i Restauració, Javier Bonet, amb el Patronat de la Fundació Turisme 365, també s'han aprovat els plecs per a la contractació del servei d'una agència de comunicació i relacions públiques al mercat dels Estats Units, que se sumarà a la del mercats estatal, del Regne Unit i d'Alemanya.

Segons ha explicat el gerent de la Fundació, Pedro Homar, el 2022 l'entitat ja va fer una acció puntual al mercat estatunidenc "que va obtenir molt bona resposta". Per aquest motiu, ha assegurat, "es fa necessari continuar amb la mateixa línia de promoció i comunicació en aquest mercat".

Cargando
No hay anuncios

"Aquest contracte pretén posar Palma al radar dels nord-americans i posicionar-la com una destinació urbana, moderna, oberta, segura i cosmopolita els 365 dies de l'any", ha apuntat.

D'altra banda, pel que fa a les accions de l'any passat, Homar ha assenyalat que se'n varen fer 74: 19 de promocionals, 20 de comunicació i relacions públiques, 15 de dinamització, quatre famtrips, vuit fires, quatre jornades directes o inverses i quatre col·laboracions MICE (Meetings, Incentives, Conventions, and Exhibitions). De totes, el gerent ha destacat la col·laboració amb la gala de la 15a edició dels premis MIN (Premis a la Música Independent).

Cargando
No hay anuncios

Homar també ha indicat que durant el 2023 es varen desenvolupar importants accions de promoció i comunicació, com ara la denominada Palma (in) London, que tenia com a objectiu divulgar en un dels principals mercats emissors les excel·lències de la gastronomia de Palma, un dels principals reclams turístics de la destinació, ha manifestat.