Publicitat

Bad Gyal protagonitza l'anunci d'Estrella Damm d'aquest estiu

La nova campanya, que s'estrenarà pròximament, s'ha rodat a Barcelona i la Costa Brava

Bad Gyal a l'anunci d'Estrella Damm
ARA
02/06/2023
2 min

BarcelonaAlba Farelo, coneguda artísticament com Bad Gyal, serà l'estrella principal del popular i tradicional anunci d'estiu d'Estrella Damm. La marca de cervesa ha estrenat avui un primer tast de com serà la campanya d'aquest any, que a més de tenir Bad Gyal com a protagonista també comptarà amb una cançó de l'artista de Vilassar de Mar, El sol me da. El curt, que es titularà PKM, ha estat íntegrament rodat a Catalunya –principalment a Barcelona i la Costa Brava– i té com a coprotagonista el youtuber xBuyer.

En el tràiler que ha compartit Estrella Damm es veu Bad Gyal fent gira per tot el món, fins que en un moment determinat la seva ajudant li diu que hi ha uns dies reservats per estar-se a casa. La cantant li pregunta: "Casa?" I l'ajudant li diu: "Miami". Bad Gyal li fa cara de desaprovació, indicant-li que Miami no és casa, sinó un indret més mediterrani. Més endavant, la cantant és en un vaixell i de fons es veuen l'Hotel Arts i la Torre Mapfre de Barcelona. La versió íntegra de l'anunci s'estrenarà pròximament.

Bad Gyal és un dels referents de l'estiu urbà i la seva música barreja gèneres com el dancehall, el reggaeton i el dembow. Amb dinou Discos de Platí i cinc Discos d’Or, la de Vilassar de Mar ha arrencat la seva nova gira internacional, en la qual presentarà els seus últims èxits −Chulo, Sin carné o Real G (ft. Quevedo)−, que formaran part de La joia, el seu àlbum de debut previst per a aquest 2023. Per la seva banda, el youtuber Javier Ruiz, més conegut com xBuyer, és famós pels continguts de futbol que puja a la xarxa al costat del seu germà Eric. Té més de 5,4 milions de subscriptors a YouTube, on comparteix reptes futbolístics i reaccions a temes d'actualitat esportiva, així com el dia a dia del seu equip de futbol sala, amb el mateix nom que a la King's League, xBuyer Team.

El guió de la nova campanya d'Estrella Damm és d'Oriol Villar, que va crear el concepte Mediterràniament.

stats