El Consell de Mallorca canvia l'estratègia turística davant el coronavirus
Del 2 al 4 d'abril viatjarà a Berlín juntament amb alguns ajuntaments per promocionar l'illa
PalmaL'alarma que ha generat el coronavirus ha provocat que el Consell de Mallorca canviï l'estratègia de cara a la temporada turística. Per això, Consell i ajuntaments de l'illa viatjaran a Berlín els dies 2, 3 i 4 d'abril a Berlín, per promocionar Mallorca com un "destí ideal i segur a nivell sanitari". Amb aquesta acció es pretén fer front als beneficis de promoció turística que s'haguessin pogut obtenir a la fira de la ITB de Berlín, que s'havia de celebrar aquesta setmana, i que es va cancel·lar a causa del coronavirus. Així ho ha explicat la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera.
La presidenta del Consell de Mallorca, ha comentat també que "aquesta situació d'emergència obliga a adaptarse i a treballar de forma conjunta per aconseguir els objectius esperats de cara a la temporada turística".
De cara al viatge de Berlín, ja són uns deu ajuntaments els que s'han sumat a aquesta iniciativa. A part de promocionar les activitats esportives que es poden fer a Mallorca durant tot l'any, "com ara el golf, cicloturisme o tenis, els ajuntaments tindran un espai per a on podran conèixer el seu producte local", ha apuntat el conseller de Turisme, Andreu Serra, qui també senyala que hi haurà un espai, dins el recinte de la Mercedes Benz Arena, a on "tindrem la possibilitat de fer networking i reunions amb touroperadors i agències". A més d'aquest esdeveniment, a mitjan març també es celebrarà una jornada amb touroperadors per "explicar els punts forts de Mallorca", ha apuntat.
Per altra banda, la vicepresidenta executiva de la Federació Empresarial Hotelera de Mallorca (FEHM), Maria José Aguiló, ha destacat la importància de continuar fent feina per mantenir les reserves amb vista a la temporada turística.