Societat24/11/2021

El Consell de Mallorca i PIMEM engeguen aquest Nadal la campanya 'Producte local és futur'

Remarquen la necessitat de prendre consciència de la importància de comprar productes fets a Mallorca i pensant en la diversificació econòmica

ARA Balears
i ARA Balears

PalmaContinuant amb la campanya 'Local 100%' del 2020, enguany el Consell de Mallorca i PIMEM han variat una mica l'eslògan: 'Producte local és futur'. Tant la institució insular com la patronal volen transmetre a través d'un seguit de productes i uns nins i nines com a models, la necessitat de pensar que el consum local pot donar molta força a la indústria mallorquina. Es tracta, segons PIMEM, "de prendre consciència que, si la indústria té força, es mantenen llocs de feina i, amb vista al futur, diversificam i donam oportunitats als joves que puguin treballar en altres sectors que no siguin només el turisme".

El conseller executiu de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Jaume Alzamora, ha assegurat que "promocionar l'economia local és condició imprescindible per a un desenvolupament sostenible de la nostra illa, ja que contribueix a crear llocs de feina dignes i oportunitats per a tothom". Per això, ha remarcat, "la col·laboració entre el Consell i PIMEM és clau, perquè aquests objectius requereixen la implicació de tots i les aliances entre agents".

Cargando
No hay anuncios

Per la seva banda, el president de PIMEM, Jordi Mora, ha assenyalat que amb aquesta nova edició de la campanya "es dona continuïtat a una idea troncal dins la patronal; donar suport a la producció local, no com un fet de solidaritat sinó de convicció i fermesa que és el millor i el més necessari per continuar diversificant la nostra economia".

La campanya vol connectar el producte local i el futur representat per uns nins contents de poder compartir aquests elements i gaudir-ne, en aquest cas, a través del joc. El responsable de comunicació de PIMEM, Joan Vives, afirma que "des del principi vàrem tenir clar que havíem de superar la tristesa i l'ambient gris que havia provocat la pandèmia. Volíem transmetre la potencialitat de futur que tenen els nostres productes".

Cargando
No hay anuncios

La campanya consta de vuit fotografies on es representa el sector agroalimentari i industrial. Es durà a terme al llarg dels dies que queden de novembre i durant tot el mes de desembre.