El Consell de Mallorca no dona per perduda la temporada i se centra a atreure turistes espanyols
La institució insular impulsa un vídeo promocional juntament amb el Grup Barceló
PalmaEl Consell de Mallorca no dona per perduda la temporada turística d'enguany malgrat la decisió del Regne Unit d'exigir una quarantena de 14 dies als ciutadans que tornin d'Espanya i que el coronavirus remunti a les Balears. La presidenta de la institució insular, Catalina Cladera, ha presentat aquest dilluns un nou vídeo per promocionar l'illa i centrat a atreure turistes espanyols. La campanya de promoció turística s'ha fet a través d'una col·laboració publicoprivada amb el Grup Barceló.
El director executiu d'Ávoris Travel, l'agència de viatges de la multinacional mallorquina, Vicente Fenollar, ha assegurat que la nova campanya vol que els clients "es decideixin per Mallorca" perquè "té els millors indicadors" sanitaris d'Espanya, segons ha explicat en una roda de premsa. Fenollar, a més, ha afirmat que el turisme espanyol "és molt important" ara que hi ha restriccions en el mercat internacional.
Cladera ha comentat que les Illes són una destinació segura per "com s'han fet i com es fan les coses". Sobre els rebrots, ha dit que "tenim un equip de rastrejadors important que està detectant i controlant el virus", i ha afegit que "això s'ha d'entendre com un indicador de vigilància i no de descontrol". La presidenta també ha criticat la restricció del govern britànic i ha reiterat la necessitat d'establir un corredor segur entre les Illes i el Regne Unit.
La nova campanya de promoció turística ha estat impulsada pel Consell, el Grup Barceló i altres empreses del sector i té una inversió d'1,2 milions d'euros. El Consell de Mallorca ja va promocionar l'illa col·laborant amb el tennista Rafa Nadal com a protagonista. En el vídeo l'esportista manacorí simulava pilotar un dron teledirigit que mostrava Mallorca a vista d'ocell.