Societat03/11/2015

5 consells per aconseguir una peça de Balmain per a H&M

La marca proposa una estricta normativa per aconseguir una peça de la col·lecció de Balmain, que arribarà a les botigues el 5 de novembre

Thaïs Gutiérrez
i Thaïs Gutiérrez

BARCELONAAquest dijous, 5 de novembre, és el dia que molts amants de la moda estan esperant. La col·lecció que el director creatiu de la 'maison' Balmain, Olivier Rousteing, ha creat per a H&M arriba a unes quantes, no gaires, botigues seleccionades arreu del món, que en el cas de Barcelona seran les de passeig de Gràcia i la de l'avinguda Diagonal.

Aquesta col·lecció és una de les que més expectació han creat i s'espera que moltes persones vagin a les botigues per adquirir alguna peça de roba. Per garantir que el màxim de clients pugui comprar-ne, la marca ha posat una sèrie de normes. Us resumim en cinc punts aquesta 'guia de compra' per a les peces de Balmain:

Cargando
No hay anuncios
  • S'aconsella anar a les botigues amb antelació. L'hora d'obertura són les 10.00 h, i la marca aconsella ser-hi "una o dues hores abans" per garantir l'accés als establiments. La col·lecció també es vendrà a la web i es recomana entrar-hi ben bé mitja hora abans.
  • A les botigues, la cua s'organitzarà per grups de 20 persones. A cada grup se li donarà un braçalet d'un color i aquelles 20 persones entraran juntes.
  • Només es pot estar 10 minuts dins de la botiga. És a dir, aquest és el temps màxim per poder seleccionar, emprovar-se i comprar les peces de roba que es vulguin.
  • Per tal que el màxim de clients puguin gaudir de la col·lecció, la marca ha limitat el nombre de peces per persona. En el cas de la web, només es podrà comprar un article per persona. A les botigues, els clients podran comprar tantes peces com vulguin, però només una per model i per talla.
  • Com que el temps és limitat, val més anar a la botiga amb els deures fets. Es pot repassar tota la col·lecció a la web de la marca.

Aquesta col·lecció és una de les més esperades des que la marca sueca de roba 'low cost' va firmar la seva primera col·laboració amb dissenyadors de luxe, el 2004. El primer va ser Karl Lagerfeld, i altres col·laboracions sonades van ser les que van fer amb Roberto Cavalli, el 2007, o Versace, el 2011. Però Balmain té una legió de seguidors que esperen amb ànsia les seves peces d'aires futuristes, estètica militar i els vestits joia, preciosistes i plens de detalls, que omplen la col·lecció. Per a la campanya promocional, la marca ha comptat amb la model Kendal Jenner, una de les més cotitzades del moment, que és la protagonista del vídeo on es veuen algunes de les peces de la col·lecció.