Cort incorpora dues persones a l'OAC per minvar l'espera del padró

L'Ajuntament ha fet públiques les xifres de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania

OAC d'Avingudes
Ara Balears
28/10/2019
1 min

PalmaL'Ajuntament de Palma ha informat aquest dilluns que s'han incorporat dues persones de reforç a l'OAC de Cort exclusivament per atendre les gestions del padró amb la intenció de minvar la demora de la cita prèvia. Això es deu a un augment del nombre de gestions fetes en aquest sentit: han passat de ser un 20% el mes d'agost a ser un 30% el setembre. El Consistori ha fet públiques les xifres sobre atenció prestada a les seves oficines durant el mes de setembre, en què s'ha registrat un augment d'un 20% en la seva activitat.

Tot i això, de les 3.410 persones que han concertat cita prèvia per gestions patronals, assenyalen des de Cort, 749 no s'han presentat, és a dir, un 21% del total. Per tal de reduir l'absentisme, l'Ajuntament ha posat en marxa un sistema recordatori de cites. Així, de les 1.759 telefonades fetes, es varen confirmar 934 cites, se n'anul·laren 119 i 677 no reberen

resposta.

Segons l'Ajuntament, l'oficina de les Avingudes ha estat la que ha tingut un major volum de feina, seguida de Pere Garau i Cort. Pel que fa al tipus de tràmit, destaca el de la targeta ciutadana, que ha augmentat un 11%. El registre telemàtic ha estat el que ha patit un major increment, d'un 40% en total. Això es deu a l'obertura del procés participatiu per a la selecció de l'entitat encarregada de l'encesa de llums de Nadal i a l'inici del període per sol·licitar una subvenció per fer activitats de promoció dels drets humans.

stats