Eroski referma la seva aposta pel producte local
Els supermercat ha incrementat un 6,2% la venda d'aquests productes
PalmaEroski continua apostant pel producte local com una de les seves senyes d'identitat i any rere any incrementa el nombre de vendes i oferta d'aquest tipus de producte. Durant el 2023, el supermercat va vendre 68 milions d'euros de producte local de les Balears, xifra que suposa un increment del 6,2% en comparació amb el 2022 i mostra el seu compromís amb la distribució de productes de la terra.
Actualment, el supermercat disposa d'acords comercials amb 158 proveïdors locals de les Illes Balears amb els quals comercialitza prop de 1.400 referències de productes d'origen local. A més, per reforçar aquest compromís, Eroski ha posat en marxa una campanya especial de promocions en productes locals durant el pròxim mes. En aquest sentit, el director d'Eroski a les Balears, Alfredo Herráez, ha destacat que des de l'empresa "tenim molt clar el nostre compromís per oferir productes frescos i d'alta qualitat als nostres clients". "Aquest esforç no seria possible sense tots els proveïdors locals amb els quals treballam des de fa anys", ha remarcat.
Pel que fa als tipus de productes més comercialitzats i demandats, fonts d'Eroski han detallat, en una nota de premsa, que destaca l'oli amb Denominació d'Origen Mallorca, que durant el 2023 es varen comercialitzar més de 33.000 litres, la qual cosa representa un creixement del 9,5%, els vins amb Denominació d'Origen (DO), que durant el 2023 es varen vendre més de 445.000 litres, gairebé un 6% més que l'any anterior i la tomàtiga de temporada que el nombre de productes comercialitzats va registrar un creixement del 6,6%, amb més de 480 tones plantades a l'Arxipèlag.
Altres productes destacats són aigües de les fonts de la serra de Tramuntana, cerveses artesanes, refrescos locals i begudes espirituoses, gelats, xai balear i vedella balear Natur, ous frescos o pa pagès.