El Govern crea 22 noves places per al servei d'emergències de l'112

Es tracta de 16 gestors d'atenció telefònica, 4 supervisors i 2 caps de sala que s'incorporaran a partir del 2019

Els incendis posen en perill als  residents i professionals d'emergències.
Ara Balears
28/11/2018
1 min

PalmaEl consell d'administració de l'empresa pública Gestió d'Emergències de les Illes Balears SAU (GEIBSAU), que gestiona l'112, ha aprovat la creació de 22 nous llocs de treball, segons ha informat la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques. Es tracta de 16 noves places de gestors d'atenció telefònica, 4 de supervisors i 2 de caps de sala.

En total, s'incorporaran 22 treballadors a partir del 2019, com es preveu en el nou projecte de pressupostos generals de la Comunitat Autònoma. Cal recordar que aquests creixen un 12% i arriben a una despesa de 7,14 milions d'euros.

Les ocupacions corresponents a la categoria de gestor telefònic i la selecció de personal es faran mitjançant una convocatòria pública de personal laboral temporal de l'112, un procés iniciat l'octubre passat amb l'aprovació de les bases per part del consell d'administració. Això permetrà la incorporació dels nous gestors a partir del pròxim mes de febrer. A més, es crearà una borsa amb professionals preparats en previsió de cobertura de possibles baixes laborals.

A la reunió que ha estat presidida per la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques, Catalina Cladera, també s'ha aprovat l'avantprojecte del pressupost de GEIBSAU del 2019, que ascendeix a 5,4 milions d'euros i representa un augment d'un 11,4% respecte del 2018.

stats