El Govern recomana a les persones que hagin viatjat recentment amb Air Europa que revisin els correus
També han recordat que els clients revisin els seus comptes bancaris per si hi hagués cap cobrament indegut
PalmaLa Direcció General de Prestacions, Farmàcia i Consum ha recomanat a les persones que hagin contractat recentment un viatge a través de la pàgina web d'Air Europa que revisin els correus electrònics per si haguessin pogut rebre qualque correu de la companyia per l'incident de ciberseguretat comunicat aquest passat dimarts. D'aquesta manera, també ha indicat que si el client hagués rebut qualque càrrec indegut en el seu compte bancari, també podria reclamar a la seva entitat, segons ha explicat la Conselleria de Salut en un comunicat.
Per a més informació, els interessats poden consultar el Servei de Reclamacions del Banc d'Espanya, encara que també cal denunciar davant les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat, amb la prova de qualsevol ús no autoritzat de la targeta bancària. Igualment, han assenyalat que poden dirigir-se a la Direcció General de Prestacions, Farmàcia i Consum per informar-se sobre els seus drets com a consumidors o sobre com presentar una reclamació o una denúncia. Per a això, s'ha habilitat un servei de cita prèvia en el Portal del Consumidor.
L'empresa, per part seva, ha enviat un correu electrònic a les persones afectades en el qual informa de les mesures adoptades i en el qual recomana identificar la targeta usada per efectuar pagaments en la pàgina web d'Air Europa i sol·licitar-ne l'anul·lació/cancel·lació/substitució per evitar el possible ús fraudulent de la seva informació.