Turisme
Societat14/07/2022

Hila promociona Palma com a destinació turística "de qualitat" a Nova York

Durant un mes es faran diferents accions de comunicació per donar a conèixer l'oferta de la ciutat

ARA Balears
i ARA Balears

PalmaL'Ajuntament de Palma ha presidit un acte per promocionar la ciutat com a destinació turística davant 75 operadors i mitjans de comunicació del mercat americà. La presentació s'ha fet al Midtown Loft Terrace de Nova York i hi han assistit el batle de Palma, José Hila; la regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro; el gerent de la Fundació Turisme Palma 365, Pedro Homar, així com patrons de la Fundació com Melià, HM Hotels, Iberostar, Pabisa i Palma Aquarium.

L'objectiu de la trobada ha estat reunir el sector privat per facilitar la comunicació i l'entrada al mercat americà. "Aquesta iniciativa suposa un gran bot qualitatiu per a la promoció de la nostra destinació", ha destacat Hila; "es fa feina per dotar la ciutat de producte de qualitat durant tot l'any".

Cargando
No hay anuncios

Durant un mes es faran diferents accions de comunicació. Concretament, d'una banda, es farà una campanya de coneixement a les xarxes socials en la qual es llançaran missatges acompanyats amb imatges de la ciutat per donar a conèixer els diferents productes que ofereix; de l'altra, es durà a terme una campanya programàtica mitjançant bàners digitals amb un contingut similar al de la campanya de xarxes, però amb uns missatges més clars i concisos.

Cargando
No hay anuncios

Així mateix, i amb la finalitat de situar el missatge clau de la campanya i que a la vegada generi record de la destinació, s'instal·laran quatre panells retroil·luminats en llocs molt representatius de la ciutat de Nova York.

Cal recordar que des de dia 3 de juny, la companyia nord-americana United Airlines opera tres vegades per setmana entre les dues ciutats, oferint vols directes.