Hila promociona Palma com a destinació turística "de qualitat" a Nova York
Durant un mes es faran diferents accions de comunicació per donar a conèixer l'oferta de la ciutat
PalmaL'Ajuntament de Palma ha presidit un acte per promocionar la ciutat com a destinació turística davant 75 operadors i mitjans de comunicació del mercat americà. La presentació s'ha fet al Midtown Loft Terrace de Nova York i hi han assistit el batle de Palma, José Hila; la regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro; el gerent de la Fundació Turisme Palma 365, Pedro Homar, així com patrons de la Fundació com Melià, HM Hotels, Iberostar, Pabisa i Palma Aquarium.
L'objectiu de la trobada ha estat reunir el sector privat per facilitar la comunicació i l'entrada al mercat americà. "Aquesta iniciativa suposa un gran bot qualitatiu per a la promoció de la nostra destinació", ha destacat Hila; "es fa feina per dotar la ciutat de producte de qualitat durant tot l'any".
Durant un mes es faran diferents accions de comunicació. Concretament, d'una banda, es farà una campanya de coneixement a les xarxes socials en la qual es llançaran missatges acompanyats amb imatges de la ciutat per donar a conèixer els diferents productes que ofereix; de l'altra, es durà a terme una campanya programàtica mitjançant bàners digitals amb un contingut similar al de la campanya de xarxes, però amb uns missatges més clars i concisos.
Així mateix, i amb la finalitat de situar el missatge clau de la campanya i que a la vegada generi record de la destinació, s'instal·laran quatre panells retroil·luminats en llocs molt representatius de la ciutat de Nova York.
Cal recordar que des de dia 3 de juny, la companyia nord-americana United Airlines opera tres vegades per setmana entre les dues ciutats, oferint vols directes.