L'AETIB gastarà 2,5 milions d'euros per campanyes de les companyies aèries
L'objectiu és reforçar la connectivitat amb el mercat de l'Estat
![L'aeroport de Son Sant Joan de Palma.](https://static1.ara.cat/clip/c14a172d-22ab-46e1-a7ad-91177e93aa47_16-9-aspect-ratio_default_0.jpg)
PalmaEl Govern ha anunciat aquest dilluns que l'Agència d'Estratègia Turística de les Illes Balears (AETIB) gastarà 2,5 milions d'euros per dur a terme accions publicitàries que reforcin la connectivitat aèria turística de les Illes amb el mercat de l'Estat.
Segons ha destacat l'Executiu, l'objectiu és incentivar l'arribada de turistes de l'Estat i al mateix temps allargar la temporada tant com sigui possible a l'Arxipèlag. En aquesta línia, la iniciativa s'adreça a companyies que operin vols directes des d'Espanya als tres aeroports de les Balears i estableix la condició que les aerolínies operin fins al 15 de novembre de 2021.
Es podrà presentar a aquesta convocatòria qualsevol aerolínia en particular o de manera conjunta si estan agrupades en una forma vàlida, com una Unió Temporal d'Empreses (UTE). El Govern ha subratllat que les campanyes estan destinades a promocionar rutes i trajectes ja existents amb qualsevol dels aeroports de les Illes i a impulsar la creació de noves rutes. Estan exclosos d'aquesta convocatòria els trajectes entre illes.