L'AETIB gastarà 2,5 milions d'euros per campanyes de les companyies aèries

L'objectiu és reforçar la connectivitat amb el mercat de l'Estat

L'aeroport de Son Sant Joan de Palma.
ARA Balears
12/07/2021
1 min

PalmaEl Govern ha anunciat aquest dilluns que l'Agència d'Estratègia Turística de les Illes Balears (AETIB) gastarà 2,5 milions d'euros per dur a terme accions publicitàries que reforcin la connectivitat aèria turística de les Illes amb el mercat de l'Estat.

Segons ha destacat l'Executiu, l'objectiu és incentivar l'arribada de turistes de l'Estat i al mateix temps allargar la temporada tant com sigui possible a l'Arxipèlag. En aquesta línia, la iniciativa s'adreça a companyies que operin vols directes des d'Espanya als tres aeroports de les Balears i estableix la condició que les aerolínies operin fins al 15 de novembre de 2021.

Es podrà presentar a aquesta convocatòria qualsevol aerolínia en particular o de manera conjunta si estan agrupades en una forma vàlida, com una Unió Temporal d'Empreses (UTE). El Govern ha subratllat que les campanyes estan destinades a promocionar rutes i trajectes ja existents amb qualsevol dels aeroports de les Illes i a impulsar la creació de noves rutes. Estan exclosos d'aquesta convocatòria els trajectes entre illes.

stats