L'Ajuntament de Palma convoca la plaça de cap de Bombers i Bomberes de Palma
La designació del càrrec es farà pel sistema de lliure designació
PalmaL'Ajuntament de Palma ha convocat aquest dijous, pel sistema de lliure designació en comissió de serveis, la plaça de cap de comandament operatiu del Servei Contra Incendis i de Salvament, de l'Àrea de Seguretat Ciutadana. L'anunci s'ha publicat aquest matí al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), on tots els possibles candidats poden trobar les dades necessàries per presentar-se al càrrec.
Segons ha explicat l'Ajuntament de Palma, a través d'un comunicat, els aspirants han de complir certs requisits per poder optar a la plaça. Així, es requereix que totes les persones que es presentin a la convocatòria han de ser personal funcionari de carrera de qualsevol administració pública dels cossos, escales i subescales dels grups als quals està adscrit, tenir el certificat de català B2, dos anys d'experiència en emergències, seguretat ciutadana o serveis contra incendis, tenir dos anys d'experiència en administracions públiques en llocs les funcions específiques dels quals tinguin relació amb les funcions específiques/competències pròpies del lloc de feina i tenir el carnet de conduir B.
El consistori ha detallat que, entre altres funcions, el cap de Bombers haurà de dirigir, organitzar, programar, coordinar i controlar les gestions i tràmits propis de la competència del Departament. A més, haurà d'assessorar i donar suport als òrgans superiors i directius de la Regidoria; controlar, coordinar i supervisar el personal adscrit al Departament, i impulsar, programar, organitzar i implantar mètodes de treball i planificació en l'àmbit del seu departament.