De les llagostes (de pa) a les ostres amb xampany: la transformació del Bar Bosch

El mític bar del centre de Palma ha afegit luxe a la seva carta per "satisfer la demanda dels clients"

Una vitrina dedicada a la venda d'ostres al Bar Bosch
08/10/2024
2 min

PalmaEl Bar Bosch, un dels establiments de restauració més famosos de Palma, està vivint una transformació cap al luxe. La seva carta, fins ara caracteritzada pels llonguets (coneguts com a llagostes) i plats tradicionals de la cuina mallorquina com el variat, té una nova incorporació: les ostres amb xampany. Aquest producte xoca una mica amb els trets que han marcat la línia del bar des de la seva creació l'any 1936, però segons expliquen des de l'establiment han decidit afegir-los a la carta per "satisfer la demanda dels clients".

"Forma part del servei de cocteleria que tenim. La nostra idea és ampliar aquesta part de l'oferta, però sense renunciar a les llagostes que continuaran sent el nostre plat estrella", explica l'encarregada del Bosch. Els darrers anys l'establiment ja ha anat sofrint una transformació progressiva que va començar amb un petit espai per oferir productes més globalitzats com trossos de pizza per endur-se i ara ha culminat amb aquest espai dedicat als mol·luscs, amb un taulell més luxós, amb el gel i les ostres com a grans protagonistes i el xampany com a convidat especial.

Els preus de la nova oferta del Bar Bosch

L'oferta que fan són 12 ostres i una botella de Moët Brut Imperial per 99,50 euros. A més, cada ostra es pot comprar per quatre euros i mig; la copa de xampany, per 14 euros i la botella, per 65. També tenen una oferta de dues ostres i una copa de Moët per 19 euros i mig. Aquests preus tan elevats xoquen amb la carta existent fins al moment on la majoria dels plats no superaven els 20 euros i molts (sobretot les llagostes) eren inferiors als 10.

El debat que s'obre ara és quin serà el futur d'aquest icònic establiment de Ciutat. Tot i que asseguren que no tenen intenció de canviar la carta ni la seva oferta, la realitat és que entre la modernització del local, l'oferta de cocteleria i ara l'arribada de les ostres, tot apunta al fet que cerquen dirigir-se a un públic més selecte i de més poder adquisitiu.

stats