Logitravel promocionarà Palma al mercat turístic nacional durant la temporada baixa
La companyia oferirà paquets turístics que combinen vol o ferri més hotel o l'estada per separat
PalmaLa regidora de Turisme, Sanitat i Consum de l'Ajuntament de Palma, Elena Navarro, ha anunciat que l'empresa Logitravel s'encarregarà de desenvolupar la promoció turística de la ciutat en el mercat nacional en el pròxim més i mig, fins al 15 de desembre.
El Consistori ha assegurat que es tracta d'una oportunitat per a la marca Palma, que s'ha d'aprofitar "traslladant missatges de valor als potencials clients", segons ha indicat Cort i ha transmès Europa Press.
La posada en marxa de la iniciativa pretén millorar la difusió de la imatge de la ciutat amb l'objectiu de generar vendes de paquets a la Platja de Palma com a destinació prioritària, a més d'en la mateixa urbs.
Navarro s'ha mostrat satisfeta amb el resultat de la convocatòria i ha assenyalat que la proposta de Logitravel ha destacat per ser "la més innovadora i diversa", a banda d'oferir millores significatives respecte de les necessitats plantejades per la Fundació.
El canal de venda en línia promocionarà també paquets dinàmics de vol més hotel i de ferri més hotel, a més del producte hoteler únicament per fomentar l'increment de l'estada mínima.
En aquest sentit, la regidora ha explicat que la intenció és transmetre que "Palma, amb la Platja de Palma al capdavant, és una ciutat per a l'escapada perfecta en temporada baixa". Per la seva banda, el director general de Logitravel, Joan Balaguer, ha subratllat que Palma és una destinació "molt important" per a la seva empresa, ja que "coneixen Palma a la perfecció i disposen d'un ampli dossier de productes a la ciutat".