Mallorca, 'a la caça' dels turistes nord-americans

La presidenta del Consell, Catalina Cladera, assegura que és un mercat que interessa molt a l'illa pel seu poder adquisitiu i l'interès per la cultura de l'illa

Arribada a Mallroca del primer vol procedent de Nova York, l'estiu de 2022.
18/04/2023
1 min

PalmaMallorca acull des d'aquest dimarts i fins dijous l'Spain Tourism Summit, una trobada d'una setantena d'agents de viatges i touroperadors dels Estats Units i el Canadà amb representants del sector turístic espanyol que ha organitzat Turespaña amb la finalitat d'impulsar el turisme procedent d'aquests dos països. "És un mercat que ens interessa moltíssim perquè aposta pel turisme de qualitat. És un turista amb un elevat poder adquisitiu interessat per la cultura, la gastronomia i el patrimoni, valors diferents del sol i platja. És una aposta per la qualitat i la sostenibilitat", ha comentat la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, durant la inauguració d'aquest esdeveniment. Cladera també ha agraït a Turespaña que hagi fet la reunió a Mallorca. "Ens serveix per donar a conèixer encara més l'illa al mercat nord-americà", ha afegit, a més de remarcar el creixement del nombre de turistes d'aquestes procedències des que es va posar en marxa la línia Palma-Nova York. Segons ha indicat la institució insular en un comunicat, el 2022 varen venir a Mallorca 10.000 turistes nord-americans, una xifra que augmentarà enguany perquè la durada de la línia s'amplia algunes setmanes.

Cinc anys de promoció

Turisme de Mallorca ha organitzat un programa perquè els agents de viatges coneguin l'illa. Aquests professionals combinaran les rutes per Palma i alguns pobles amb jornades professionals. També coneixeran establiments turístics, restaurants o vinyes de diferents indrets de l'illa. Segons el comunicat del Consell, la intenció de tot plegat és oferir una estada "al més experiencial possible". Fa cinc anys que el Consell de Mallorca treballa per "impactar" en els mercats nord-americans. Promoció de Mallorca va començar el 2018 a publicitar l'illa a Amèrica del Nord com a destinació els 365 dies de l'any.

stats