Educació
Societat09/01/2023

Martí March reconeix "problemes" en l'aplicació dels criteris d'avaluació de la LOMLOE, sobretot a Secundària

El conseller d'Educació afirma que li hauria agradat que la implantació de la nova llei es fes d'una manera "més pausada i tranquil·la"

ARA Balears
i ARA Balears

PalmaEl conseller d'Educació, Martí March, ha reconegut "problemes" en l'aplicació dels criteris d'avaluació de la LOMLOE. "On hem tingut més dificultats és a Secundària, ja que en aquesta etapa els canvis són més difícils de dur a terme", ha manifestat el conseller en una entrevista a IB3 Notícies. En aquest sentit, ha assegurat que entén el malestar que hi ha dins els sectors educatius per l'aplicació de la nova llei: "Ens hauria agradat que la seva implantació es fes d'una manera més pausada i tranquil·la", ha exposat.

Cargando
No hay anuncios

March ha anunciat futurs canvis "perquè mestres, alumnes i famílies puguin interpretar més bé els resultats". Amb tot, ha recalcat que "per part dels docents" hi ha d'haver una explicació dels resultats que han tingut els alumnes, i ha tornat a insistir que una llei com la LOMLOE "necessita quatre o cinc anys per a la seva aplicació profunda".

Respecte de la crítica dels sindicats, que acusen Educació de manca de voluntat negociadora, March ha assenyalat que no pot acceptar que es digui que "no dialogam". En aquest sentit, ha apuntat que "des de fa un parell de mesos tenen documents de la Conselleria per poder negociar".

Cargando
No hay anuncios

Per altra banda, el conseller ha reconegut que li agradaria que a les escoles no s'ensenyàs cap tipus de religió, però sí que s'estudiàs "la seva història i cultura d'una manera neutra".